Over Advieskantoor Dekker

Mijn naam is Linda van Oosten-Dekker en in 1987 ben ik mijn carrière begonnen in de accountancy en sindsdien  werkzaam als financial. Ik heb veel ervaring in het voeren van financiële administraties voor het midden- en kleinbedrijf, het opstellen van jaarrekeningen en verzorgen van diverse fiscale aangiften. Daarnaast heb ik veel ervaring opgedaan in het bedrijfsleven door meerdere jaren voor grote internationale bedrijven te hebben gewerkt.

Ik heb als controller de leiding gehad over diverse financiële administraties en weet als geen ander hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben. Woorden als juistheid en tijdigheid zijn hier onlosmakelijk aan verbonden.

Later ben ik als Business Controller aan de slag gegaan en deze ervaring stelt mij in staat om proactief te adviseren en de cijfers te lezen en deze voor u als ondernemer te vertalen naar een helder beeld.

Ik heb interim projecten gedaan waarbij de nadruk lag op procesbeschrijvingen en procedures opstellen. Ik heb ervaring in het voeren van Holding administraties en consolidatie en als financieel manager ben ik er aan gewend om de financiële 'touwtjes' in handen te hebben.

Nu sta ik als eigenaar van Advieskantoor Dekker voor u klaar om voor u de financiele administratie uit handen te nemen en u als ondernemer te adviseren. 

Advieskantoor Dekker ontzorgt zodat u de tijd heeft om te ondernemen!